torsdag 11 februari 2010

Janna


Det här är svårt att toppa. Det är ett år sen jag träffade Janna, ibland känns det som hela livet, ibland som 5 minuter, men framförallt känns det bara så självklart och sjukt bra. Ett år av kaffe, sena mornar, söndagar, efterfester, bilturer, dansgolv, badkar, foton och gemensamma drömmar. Janna har in spirit varit med mig i Paris och New York, lyssnat på mina hemligheter och hällt i mig vin vid behov. I måndags skrev vi världens bästa lista.

©Agnes & Janna
-Hitta Göteborgsbögarna och bli kompis med dom.
-Ta tusen vackra kort.
-Ha sommar med Kajsa och Manne på bakgården.
-Hänga med min nya kompis.
-Se till att Tove blir stylist.
-Se till att Elsa blir DJ
-Hänga på saltholmen i baddräkter.
-Bo ihop.
-Dela garderob.
-Dricka bubbel varje dag.
-Äta frukost i parken.
-Fylla år båda två hurra!
-Bengbengbenga
-Hänga med Rasmus.
-Kinos förväntade uteservering.
-Hänga med Björn och Calle.
-Åka till paradisstugan i Nyköping.
-Bada.
-Nakenbada.
-Nakenbada efter dansnätter.
och
-Halland är det nya Finland.

1 kommentar: