torsdag 11 februari 2010

gamla mail nya mail

Idag tittade jag igenom min mail, ända från början, då var det 2006 och jag var yngre och ungefär 800 ton naivare. Så himla fint. Skickade mail hit och dit till då okända amerikanska människor, var med i min första utställning, bodde i berlin ett tag och hade en kille. Man kan följa spåren, med sen:et i åtanke ter sig min värld så öppen och ljus då. Nu börjar den bli ljusare igen, inte bara i takt med vårljuset men i takt med att skolan närmar sig sitt slut och att det känns som att livet börjar.

Såg fyra bröllop och en begravning igår. Höll på att sova bort slutet (men det är ändå början som är bäst). Kollar igenom alla filmer jag såg som liten, bra nostalgi.

På tal om mail så fick jag i förra veckan en hel massa fina mail. Var på semester och tjyvkollade mailen i mobilen. (arbetsnarkomans-tendenser på mig) En skrev: "Be safe but not too safe" Kändes som en fin devis.

1 kommentar:

  1. "Be safe but not too safe" !!
    loves it!

    hyllar dig lite på bloggen älskling <3

    SvaraRadera