tisdag 9 februari 2010

FACTS

- Jag oroar mig alldeles för mycket för saker
- Jag tittar alldeles för mycket på tv-serier och har alldeles för livlig fantasi

Idag orkade jag inte träna klart danspasset för att jag ätit för dåligt. Wake up-call. Gick hem. Åt mat. Jobbade. Åt Ben&jerrys direkt ur burken. Jobbat ännu mer. Tänkt på åsikter och bilder. Tänkt på en dag för några veckor sen. Pratade med min pappa som hade jobbat till 7 på morgonen med att få färdigt en bok. Han berättade att han ätit en tallrik råggröt i mitten av natten och sen kört ett tag till. Idag önskar jag att jag satt i Karlslund och jobbade. Då hade jag kunnat titta på snön utanför, kanske ta en kort promenad och en macka och sen fortsätta. Prata lite med pappa. Men nu är jag här, och det är bra det med. Imorgon ska jag vara hemma hela dagen. Det förtjänar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar