tisdag 26 januari 2010

tuesdays

Det där med sorg är lurigt, ibland slår den ner som en bomb, ibland kommer den liksom bara smygande. Jag vet inte vad som är värst. Men i alltet kan man ibland skratta och drömma om framtiden och dricka vin för jag vet inte hur många gånger det blivit nu. Fascineras och blir glad över allt det fina. Hjärta hjärta.

På en tisdag kan man göra mycket, en vän till mig brukade prata mycket om tisdagar, jag tar över ämnet idag, som en gästskribent. Den här tisdagen har varit lång men fin på många sätt. Människor har gästspelat lite på en fika och på lite kvälls-häng. Och jag har gått på yoga och tyckte det var så fruktansvärt tråkigt, jag som brukade älska det. Nu längtar jag bara efter dunkdunkdunk och boxhandskarna på.

Kollar igenom lite flickr och bloggar och uttråkas lite. Det är bra för sömnen.

Imorgon är det onsdag, nya tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar