måndag 4 januari 2010

Senare på måndagen

Idag fick jag en sån där invite till Voddler, nya videospotify eller vad det nu är. Var tvungen att testa och slog på en romantisk komedi. Är en sucker för såna filmer. Stängde av efter tio minuter och ville kräkas, SÅ dålig var den. Går nog tillbaka till good ol pirates.

En sjukt fin måndag, försökte mig på att vara ledig. Frågade ledighetsexperter på bengans om råd och fick diverse förslag jag testade, ex. hänga på café (check) surfa väldigt mycket (check), kolla youtube-videos (check) fast jag kollade apple-trailers istället som är så avslöjande att det är att se kortversion av filmen i fråga, har nu sett ungefär 15 filmer jag då inte behöver se på bio. (Eller vem lurar jag? Går ju aldrig på bio)

Mot sömnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar