måndag 30 november 2009

Karlslund

30-årsfesten slutade hursomhelst, efter badhus och middag och fotograferande på hög nivå jag blev full på vodka tranbär och fotade allt roligare bilder. Sov senare en kort stund i den underbara hotellsängen och satt som död vid frukostbuffén tillsammans med ett antal andra trötta festgäster. Morgonen efter strålade solen, jag släpade mig till tågstationen och satte mig på tåget mot örebro. Byte herrljunga, minns det knappt. Solen försvann under resans gång och ersattes av en tjock dimma. När jag kom till Örebro såg man knappt 100 meter framför sig och tillsammans med karin och natalie åkte jag ut på landet för att fotografera. Natalie är 12 och en naturbegåvning när det gäller foto, vi sprang runt i skogen i dimman och fotade. Underbaraste dagen.

Nu är jag hos Marit med Clara och ska äta god mat och äpplepaj. Älska Örebro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar