onsdag 18 november 2009

Jag såg regnet som en uppmaning att åka hem efter mötes-morgonen. Tänkte att jag skulle göra ingenting men överväldigades av äckligheten i lägenheten som uppkommit sen jag kom hem från over there. Har skyllt på jetlag och fullt upp, nu gick det inte att ignorera och fick dra fram min nemesis, dammsugaren.

Början av veckan har förflutit med vissa inslag av lyx då mamma är på besök i stan hos sina vänner som gärna bjuder på middag på en måndag och en tisdag med för den delen.Skulle ha fotat imorgon men det verkar bli ösregn så allt är uppskjutet till lördag. Nu står jag med en dag ledig och ska försöka förverkliga lite planer.

Nu fick jag lite tråkigt och bakade muffins och ska se Måndag hela veckan för 100ade gången. Älska Bill Murray.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar