lördag 28 november 2009

Natten

Jag bränner skivor, fixar filer, packar, kollar bildbloggar. Vaccinerade mig idag, Marit övertalade mig. Snabbt gick det. Inbillade mig att jag var snurrig, ville gå hem från jobbet, gjorde det inte. Har lite ont i armen nu. (Fast bara om man trycker lite extra hårt på plåstret). Tittade lite på en hemsida jag gillar lite extra mycket nu, funderade på vad som gör bilderna till det dom är. Det är personen bakom. Historien. Jag saknar en historia just nu, alldeles för lite detaljer i livet (trots att det är detaljernas år!) Jag saknar upplevelser som inte är avskalade till intet, vill ha något som innehåller något random. Men man kan inte anklaga mig, oss, för att inte försöka. Ida & jag gick till en random bar i Haga, åt choklad pratade liv. Göteborg är sällan random. Jag känner en enorm hatkärlek.

Nu får jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar