torsdag 15 april 2010

Tog en livspaus och åkte till Saron för att shoppa helt nödvändiga saker (vem behöver inte en jordglob?) och äta min favoritmorotskaka. Sprang på Rebecca som fikade med mig och gav mig massa bra livs-tips. Det var sannerligen meningen att jag skulle åka dit och inte sitta hemma och noja över det skakiga telefonsvararmeddelandet jag lämnade förut. Måste verkligen lära mig prata i telefon med främlingar (och telefonsvarare).

Fick även med mig lite andra saker från saron, en lampa och burkar och fina glittrande saker. Jag är så lättflirtad. Särskilt när kontot börjar tömmas, då blir det plötsligt mycket viktigt att ha massa nya saker.

Blev för övrigt av med sommarjobbet idag för att butiken ska säljas. När jag svalt (sanning: gråtit ut) den värsta besvikelsen så såg jag massa nya möjligheter. Imorgon ska jag printa CV:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar