onsdag 28 april 2010

Ordning och reda i själen, tröttheten ger sig när jag ser lägenheten bli allt mer klar. Flyttar om, läser i papprena jag fått och skrattar åt allt jag ska göra "fint". Blir smått besatt, I säger detsamma, man kan bara inte sluta. Ändå kan jag inte annat än längta lite bort, till sen, när allt är klart.

Tog en helt omotiverad secondhand-runda, köpte en 90-tals-outfit deluxe (men skippade sammetslinnet och en vit ribbad tischa). Istället blev det en randig top, cykelbyxor (!) och en genomskinlig skjorta. Trodde aldrig jag skulle sätta på mig cykelbyxor igen, men eftersom grunden till mitt modeintresse lades på 90-talet kommer jag nog alltid ha en pinsam förkärlek till magtröjor och lycra. Och det är lika bra att passa på nu, inbillar mig att man inte kan gå runt så efter 25års gränsen. 24 is the year of youth.90-talet och flyttröran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar