onsdag 14 april 2010

Idag har jag en känsla av att bara vara så trött på hela världen samtidigt som jag bara vill göra allt, se allt, vara allt. Såna här dagar vill jag skaffa mig ett hus på landet, med en stor jävla glasveranda där jag kan sitta och kontemplera över livet och aldrig svara i telefon. En sekund senare vill ja dra på mig min oanvända glitterklänning och gå ut. Min hjärna är så rolig.

Såg en film idag, i den där kategorin jag klassar som en smula pinsam, den där kategorin som innehåller massa hollywood-kändisar, säger lite smarta saker, är snygga och får varandra på slutet. En sån där film som jag omväxlande får hopp av, omväxlande blir väldigt missmodig.

Det är en sån dag, en alternerande dag, bara att leva med, vägrar gå att lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar