söndag 18 oktober 2009

06.35, jag är incheckad.

Betedde mig nervöst och förvirrat vid incheckningen, precis det man inte ska göra när man vill resa till världens mest säkerhetsfixerade land. Lyckades ändå ta mig igenom det, fick bagaget fixat så det kommer direkt till Toronto och bästa platsen med mest benutrymme. Tack random tjej på Continental.

Gick till Sky City och drog mig till minnes att McDonalds har wi-fi. Så nu sitter jag bredvid ett sprakande och lysande M och facebookar och fixar låtar till mobilen så att jag ska klara resan. Längtar efter frulle och att vara framme. Igår var fint, middag och sen Bored to death i soffan. Sov jättejättedåligt och tänkte på ungefär 1000 saker och vaknade hela tiden, men det var värt det.

Nu: mot taxfreen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar