söndag 20 december 2009

Först tänkte jag göra en summering av 2009 men så hände massa andra saker istället

Jag skulle sova, men så packade jag lite, och sen började jag kolla på säsong två av in treatment, och sen skulle jag sova igen, men behövde packa lite till och det ena ledde till det andra och plötsligt satt jag vid facebook och sen satt jag plötsligt och kollade på mina egna bilder och tänkte att det här är ju rätt okej, så jag tänkte vafan jag skickar iväg dom till lite folk (1 person men ok) som gillar bilder och det var bra. Idag var en sån där dag som gör att man blir påfylld. Jag tänker inte gå in på detaljer (sparar det i hjärtat istället) men det innehöll pepparkakor och kristyr och en mycket kär vän.

Nu har det börjat snöa. Imorgon tar jag jullov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar