tisdag 15 september 2009

nesting

Gled in en sväng på myrorna idag efter jobbet, och där stod den, fåtöljen jag letat efter sen jag flyttade till min lägenhet. Med jättefult tyg och en volang, men precis sån modell jag velat ha. Släpade lycklig hem den på vagnen och har nu provsuttit den lite (jag passar perfekt i den).

Plockade upp min cykel på vägen hem, lämnade den utanför majvallens cykel och sport imorse, la en snäll lapp + nycklar i brevlådan och hoppades på det bästa. Runt 11 ringde cykelkillen och sa att han fixat den. När jag kom och hämtade den sa han "jaså var det du", sen pratade vi lite cyklar & sadlar med någon random dude innan jag gick hem. Någon hade punkterat cykeln med flit sa han, så himla onödigt säger jag.

Nu ska jag sitta lite mer i min nya stol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar