tisdag 22 september 2009

Går till biblioteket och lånar en hög böcker + en massa serier. Jag har alltid älskat att läsa serier. Vi hade alltid lådor/högar av blandad kompott hemma, tintin, gaston och kalle anka och senare blandat med Mad och allt från serieavdedlningen på Hagabiblioteket.

Lånar några serier som handlar om livet, en har jag läst förut, resten är nya. De flesta handlar om relationer/ungdom/sex/dans, försöker identifiera mig, känner att det inte riktigt går. Högen av lästa böcker växer, jag läser och läser tills allt är slut.

Läser ett mail och tänker på mina föräldrar.

Plockar upp muffins ur frysen till kvällen. Tänker att jag har en kompass i mig som plötsligt ställt sig i rätt riktning. Hade jag kunnat teckna hade jag gjort en bild av det, istället får ni en bild på en likadan kompass som den jag hade när jag var yngre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar